28.02.2022
Po mom mišljenju mnogi lekari, koji su ujedno i vlasnici klinika, u toku dana bespotrebno potroše bar 2 h svog vremena radeći poslove koje ne bi trebalo.
U današnjem tekstu delim sa vama šta odmah možete učiniti što će već kroz nedelju dana dati rezultate i skratiti vam radno vreme.
Ukoliko se često osećate rascepkano i rastrzano na sve strane zapitajte se koliko istih akcija u toku dana radite “peške” i iz početka?
Koliko puta dnevno odgovarate na ista pitanja?
Ove radnje vam možda ne oduzimaju previše vremena, ali vam oduzimaju fokus i energiju.
Kada od svakog koraka u vašem poslovanju napravite protokol, bliži ste uspostavljanju sistematizovane klinike.
Na taj način smanjujete broj odluka koje na dnevnom nivou kao vlasnik donosite, olakšavate prijem nove osobe u tim, smanjujete nerazumevanje u komunikaciji među zaposlenima, lakše uočavate gde škripi.
Jako je važno izgraditi sistem gde ne zavisi sve od vas, a u koji imate poverenja. Sistem koji može da funkcioniše i dok niste tu.
Probajte ovo:
Zapišite sve akcije u toku dana koje ponavljate i na taj način napravite prvi korak ka sistematizovanoj klinici:
Zapišite sva pitanja koja dobijate od pacijenata, a koja se ponavljaju
Zapišite i ona koja dobijate od svojih zaposlenih iznova i iznova
Pribeležite sve akcije koje radite u toku dana po automatizmu i promislite da li postoji lakši i brži način.
Nakon nedelju dana beleženja ovih pitanja, grupišite ih u celine i zapišite ono što obično odgovorite.
Te celine mogu biti:
Za pacijente
Za tim i interno poslovanje
Zatim od tih odgovora napravite:
Pamflet sa neophodnim informacijama o lečenju koji dobija pacijent kada prvi put dođe u ordinaciju ili započne sa lečenjem/tretmanom
Automatizovan odgovor koji kopirate u mail kao odgovor na zainteresovanost za lečenje/intervencije ili drugo.
Protokol interne organizacije
Ove akcije će vam uštedeti puno vremena i energije. Podržavaće vaš profesionalan i odgovoran odnos prema pacijentu, zaposlenima i poslu.
Ipak, uvek volim da podsetim da ljudi nisu mašine, te da je gotovo nemoguće da sve uvek funkcioniše besprekorno i savršeno.
Iako naizgled jednostavni predlozi, u praksi se često suočavamo sa poteškoćama u usvajanju ili pridržavanju protokola poslovanja.
Iza ovoga se krije mnogo dublja filozofija koja se tiče psihologije pojedinca i dinamike tima, odnosa prema autoritetu i liderima, postavljanje granica i mnogi drugi faktori.
Obzirom da ne postoji univerzalni recept za svakog vlasnika klinike da sa što manje rada napravi što bolje rezultate, kao biznis konsultant svakom klijentu pristupam individualizovano, što bi se reklo “iz početka”.
Volim da u prvom razgovoru čujem viziju i želje vlasnika, kao i sa kojim poteškoćama se suočava, te na osnovu toga dobro promislim i napravim najefektivniji recept baš za njega.
Zakažite besplatan prvi razgovor klikom na ovaj link.
Želite učiniti sve što je do vas kako bi unapredili poslovanje svoje klinike?
PRIJAVITE SE NA NJUZLETER I POSTANITE JOŠ BOLJI LIDER
Svakog utorka pišem šta odmah možete učiniti kako biste bili
korak bliži sistemu koji funkcioniše i kad vi niste tu.
Prijavite se klikom ovde.